Έρωτας η αιτία...


«Έρωτας είναι η επιδίωξη του ιδανικού. Σε όλες του τις εκφάνσεις. Ξεχωρίζω δύο: τον σαρκικό-πνευματικό έρωτα προς την-τον σύντροφο και τον έρωτα προς την εργασία. Αυτό που λέμε φιλεργία. Ο έρωτας είναι το αντίδοτο του θανάτου. Είναι ίσως η ίδια η ζωή. Μόνο όταν είσαι ερωτευμένος ζεις ειδάλλως είσαι…πέτρα….

Δεν δίδει η ζωή-χωρίς έρωτα-ευτυχία. Είμαστε τραγικές μορφές. Το γεγονός ότι έχουμε συνείδηση δε νομίζω ότι είναι στοιχείο ουσιαστικής ευτυχίας. Ο άνθρωπος ζει πιο ευτυχισμένα όταν δεν έχει συνείδηση της τραγικότητας της ζωής του.»

Αυτά και άλλα λέει στα «ΝΕΑ» ο καθηγητής Εμμ. Κριαράς 104 ετών σήμερα!
Ωραία τα λέει ε? Ερωτευτείτε και αποβλακωθείτε σαν να λέμε, για να ξεχάσετε την τραγικότητα της ζωής…. Μωρέ πολύ καλά τα λέει!
Υ.Γ.1 Πήρα εισητήρια και ροζ βαλίτσα...αν δείτε μια ροζ βαλίτσα να κυκλοφορεί 4-11-12 Αυγούστου στον Πειραιά εγώ θα είμαι!
Υ.Γ.2 Ακούω καινούριο Βασίλη Σκούλα "Το ξέσπασμα του φεγγαριού" και καταλαβαίνω για άλλη μια φορά πως είναι να σε ταξιδεύει κάποιος με την φωνή του μόνο... και χωρίς ροζ βαλίτσα!

8 Comments »

  • gravatar Ανώνυμος

    nikaki kala ta leei giati o erwtas einai pigi zwis kai nai isws kalo na mas kanei na mhnskeftmaste tis diskolies tis zwi kai na thn doume panw apo ena roz synefaki exei kai ayto thn goitia tou....
    kalo taksidi pros ton erwta sou me to roz valitsaki sou .....

  • gravatar eystathia

    eystathia

  • eystathia...πού είσαι κορίτσι μας?όλους τους μήνες διακοπές στο νησί ε?
    Ναι πάω στο ροζ συννεφάκι μου με το ροζ βαλιτσάκι μου...μπουχου!!Ευχαριστώ γλυκιά μου!!
    Φιλιά

  • Σωστός ο καθηγητής!

    Μία μόνο ένσταση έχω: έρωτας προς την εργασία. Δυστυχώς στο σύστημα στο οποίο ζούμε, η μεγάλη πλειοψηφία αναγκάζεται να δουλεύει υπό οποιεσδήποτε συνθήκες για να μπορέσει να ζήσει. Λίγοι είναι αυτοί που κάνουν ακριβώς αυτό που γουστάρουν και με τον τρόπο που γουστάρουν. Για να μην θυμίσω την επιστημονικά αποδεδειγμένη φυσική ροπή του ανθρώπου προς την τεμπελιά. Καλύτερα λοιπόν να είμαστε ερωτευμένοι με την δημιουργικότητα, παρά με την "εργασία", με την έννοια και τη μορφή που έχει αυτή σήμερα... (τι λέω πάλι ρε; ας με σταματήσει κάποιος).

    Νομίζω ότι οι άνθρωποι που μπορούν και μένουν ερωτευμένοι για χρόνια είναι οι μοναδικοί που ανανεώνουν διαρκώς τα κύτταρά τους και την όρεξη για ζωή. Δυστυχώς αυτό όμως είναι δύσκολο και σχετικά σπάνιο.

    Ερωτευθείτε ελεύθερα και με πάθος!

    Ροζ βαλίτσα; Ουάου!!

    Καινούριο Σκουλά δεν άκουσα ακόμα αλλά θα το κάνω συντόμως...

    Φιλιά και συνέχισε να είσαι αισιόδοξη και ερωτευμένη!

  • *stepas, μερικοί δίνουν τόσο χρόνο απο τη ζωή τους στην εργασία τους που δεν θα έδιναν ούτε στον μεγαλύτερο έρωτα της ζωή τους, οπότε για την ψυχολογία και μόνο ας νομίζουν ότι είναι ερωτευμένοι με αυτό...
    Ωστόσο εγώ παραμένω αισιόδοξη τόσο που να πιστεύω ότι υπάρχει εργασία και χαρά(οκ είμαι μόλις 25!!!)

    Α!και στον μακροχρόνιο έρωτα για ένα άτομο πιστεύω..για την ακρίβεια μόνο σε αυτό πιστεύω.Σε κρατάει στη ζωή με το έτσι θέλω..το έχω δει να συμβαίνει στο ίδιο μου το σπίτι..(όχι εγώ είμαι μόλις 25 είπαμε,για τους γονείς μου μιλάω).

    Υ.Γ.1 Ο Μόλυβος έπεσε στο τραπέζι??
    Υ.Γ.2 Μην ανησυχείς απο βδομάδα που βάζω εγώ τραγούδια θα πήξετε στον Σκουλά!!

  • Και που θα πάτε δεσποινίς για να 'χουμε το καλό το ρώτημα??? :p

    Τι να πούμε κι εμείς που λιώνουμε Αυγουστιάτικα στον κωλοΠειραιά... :-(

    http://rizobreaker.blogspot.com/2009/08/blog-post.html

  • Γειά σου φίλε Ριζο!

    Η αγαπητή bikaki έφυγε χτες για Λέσβο, γι’αυτό και δεν μπόρεσε να σου απαντήσει.

    Καλά κουράγια φίλε!

  • Η τυχερή!!!
    Όλοι έχουν πάει Ικαρία και Λέσβο, κι εμείς λιώνουμε στην πρωτεύουσα!! :-(

Λίστα ιστολογίων

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes. Sponsored by iBlogtoBlog.