Και κορώνα έχω...


...Παιδιά πήρα εγώ τη κορώνα, όποιος θέλει να τη δει θα την έχω στο σαλόνι, πάνω στο σκρίνιο! Τί ποιά κορώνα, ρε?

Δεν τα μάθατε?Η El μας έστεψε όλους, ανεξαιρέτως, βασίλισσες και βασιλιάδες...εξού και η κορώνα στο σκρίνιο!(πάλι δόξες το μποκάκι μας)!

Αφού σε ευχαριστήσω για τη στέψη και για την αντοχή σου να μας διαβάζεις, να σε "ασημώσω" με τα αγαπημένα μου τραγούδια,βιβλία, ταινίες, μπλογκ...

Λοιπόν καταθέτω:


5 αγαπημένες ταινίες:

"Μαθήματα Αμερικάνικης ιστορίας", γιατί ο Έντουαρτ Νόρτον εδώ είναι θεός και για άλλα 100 "γιατί"...

"Η ζωή είναι ωραία", γιατί ο μπαμπάς μου με έβαλε να τη δω, ενώ μου την είχε περιγράψει με δακρυσμένα μάτια...

"Kill Bill 2", γιατί το ωμό αίμα καμιά φορά είναι καλό...

"Αγάπα με αν τολμάς", γιατί μου αρέσουν και αυτοί οι αρρωστημένοι έρωτες...

"Η φωλιά του κούκου", για αυτό το "γυαλισμένο" μάτι...


5 αγαπημένα τραγούδια:

"Το όνειρο", Ν.Παπαζογλου, γιατί είναι ότι μου έμεινε απο την Ιωάννα...

"Κλείσε τα μάτια σου" Ν.Πορτοκάλογλου, γιατί είναι ότι έμεινε από ένα χαριτωμένο παρελθόν...

"Απόψε θέλω να μεθύσω" Γ.Χαρούλης, γιατί η φωνή του Χαρούλη με έκανε να το αγαπήσω...

"Κι αν τα μάτια σου δεν κλαίνε..", γιατί όταν η ψυχή μου κλαίει, υπάρχει το ψηλό μου σγουρομάλλικο, που το καταλαβαίνει και μου το τραγουδάει...

"Τριανταφυλλάκι", γιατί είμαι ερωτευμένη βρε αδερφέ...


5 αγαπημένα βιβλία:

"Ο μικρός πρίγκηπας", για την παιδικότητα που θέλω να διατηρήσω...

"Ποτέ χωρίς την κόρη μου", Μ.Μαχμουντί, γιατί κάπως έτσι πρέπει να είναι οι μανούλες...

"Ο προφήτης",Χ. Γκιμπραν, γιατί κάπως έτσι πρέπει να είναι η ζωή...

"Ο τελευταίος πειρασμός", Ν.Καζαντζακης, γιατί κάπως έτσι πρέπει να ήταν ο γιος του θεού...

"Εγώ ελπίζω να τη βολέψω",Μαρτσέλο Ντ’ Ορτα, γιατί τα παιδιά λένε μόνο την αλήθεια και οι εκθέσεις τους μπορούν να γίνουν ο καθρέπτης όλου του κόσμου...


5 αγαπημένα μπλογκ:

Τραγουδιστάν, (μπορώ να το χαρακτηρίσω αγαπημένο μου χωρίς να φανώ ότι ευλογώ τα γένια μας, μιας και το συγκεκριμένο μπλόγκ το διατηρεί μόνος του ο stepas.)


Ξενιτεμένος (τον ανακάλυψα μέσω της EL και μου αρέσει το μαύρο καμιά φορά χιούμορ του)

Χαρουλίτα,(την έχω χάσει λίγο τώρα τελευταία αλλά είναι καλή παρεούλα)

Τώρα αν πώ ότι διαβάζω την EL(φουρτούνα στο αιγαίο) θα θεωρηθεί ότι της επιστρέφω την κορώνα?όχι ε?


That's all folks!!!... και αν σε κανα μήνα τα άλλαξω όλα θα είναι γιατί είμαι αλλοπρόσαλη, και τρελή και βαριέμαι εύκολα....


3 Comments »

  • Με έστειλες...

    Μα "Το όνειρο" και το "Κι αν τα μάτια σου";;! Να ξερες πόσο αγαπημένα μου είναι! Και πόσο ωραία αισθάνομαι που είναι και δικά σου. Πραγματικά δύο από τα τραγούδια που με συγκινούν απίστευτα!

    Όλες οι επιλογές μία και μία φυσικά!

    Φιλούρες

    ΥΓ: Χαίρομαι που σ’αρέσει το μπλογκίδιον των Τραγουδιστανών! :-))

  • Μπορεί να τα έχω συνδυάσει με λυπηρές καταστάσεις και τα δύο, καταστάσεις που με έκαναν αυτό που είμαι τώρα όμως, και για αυτό τα αγαπώ πολυυυυ.

    Πσσστ, πρέπει να μας τα πεις κι εσύ γιατί το τραγουδιστάν έχει κορώνα τώρα!
    Φιλιά!

  • Κορωνίτσα για μένα Κοριτσάκι μου!!!!!

    Αυτά είναι. Την έχω που την έχω ψωνήσει τελευταία, έρχεται και η κορόνα να δέσει το γλυκό...

    Σε ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να σου κρατάω καλή παρέα κι απο δώ και πέρα.

    Πολύ καλές οι επιλογές σου και στα τραγούδια και στις ταινίες και στα βιβλία και στα μπλόκ.. Απ'ότι κατάλαβα πρέπει να κάνουμε κι εμείς το ίδιο. Απο μουσική, ταινίες και μπλόκ το έχω.. Όσον αφορά τα βιβλία, δεν έχω καλές σχέσεις.. Θα την κάνω την προσπάθεια έστω και με τα λιγοστά βιβλία που έχουν περάσει απο τα χέρια μου..

    Φλυαρία με έπιασε... Πέρνω την κορονίτσα μου και την κάνω..

    Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά. Φιλιά πολλά για σένα, την mislandfru, τα αγόρια της παρέας...

Λίστα ιστολογίων

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes. Sponsored by iBlogtoBlog.