VW Golf... Μύθος και / ή πραγματικότητα?

Μετά από 34 χρόνια παρουσίας και άνω των 26 εκατομμυρίων πωληθέντων αυτοκινήτων στις διάφορες εκδόσεις του, το Volkswagen Golf θεωρείτε πλέον αυτοκίνητο-μύθος.













Πρώτη φορά το είδαμε το 1974 με την ονομασία Golf Mk1. Για την Volkswagen αποτέλεσε τον διάδοχο του Beetle και κατάφερε επάξια να μπει στις καρδιές μας. Με τις διάφορες εκδόσεις του και παραλλαγές του καθώς και με τα διαφορετικά ονόματα από χωρά σε χώρα, το Volkswagen Golf, πέρασε από όλα τα μήκη και πλάτη της γης, γράφοντας την δική του ιστορία.









Η νέα του γενιά, η έκτη κατά σειρά, έρχεται να γράψει με την σειρά της τον δικό της μύθο, μιας και αποτελεί (κατά την γνώμη μου) το ποιο ολοκληρωμένο μικρο-μεσαίο αυτοκίνητο της αγοράς καθώς συγκεντρώνει πλήθος τεχνολογιών σε συνδυασμό με την σταθερότητα και την στιβαρότητα που σου παρέχει το αμάξωμα και όλα αυτά με την αναμενόμενη άνεση και εργονομία του εσωτερικού.








Σας μπέρδεψα; Πάμε να τα δούμε αναλυτικότερα.

Εξωτερικά:
Σχεδιαστικά το καινούργιο Golf δείχνει άμεσα για ποιο μοντέλο πρόκειται, αφού η βασική του φιλοσοφία ακολουθεί αυτή του προκατόχου του, παρόλο που όλα τα τμήματα του αμαξώματος είναι νέα. Το εμπρός τμήμα συγκεντρώνει το περισσότερο ενδιαφέρον, με στοιχεία που παραπέμπουν στο Scirocco και το κάνουν να δείχνει πιο δυναμικό, ειδικότερα τα φωτιστικά σώματα και η μάσκα. Από το πλάι ξεχωρίζουν οι πιο αεροδυναμικοί καθρέφτες και οι πιο πρακτικές χειρολαβές. Πίσω η εικόνα είναι πιο οικεία, με τα φωτιστικά σώματα να παραπέμπουν στα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας όπως το Touareg. Από πλευράς διαστάσεων υπάρχουν πολύ μικρές μεταβολές.

Εσωτερικά:
Πλήρως αναβαθμισμένος είναι ο θάλαμος επιβατών, κυρίως όσον αφορά στη σχεδίασή του. Οι περισσότερες καμπύλες επιφάνειες το κάνουν να δείχνει πιο σύγχρονο σε σχέση με το συντηρητικό εσωτερικό του προηγούμενου μοντέλου, με τις πιο ευθείες γραμμές. Παράλληλα έχουν υιοθετηθεί στοιχεία από το Passat CC, όπως ο πίνακας οργάνων, το τιμόνι και ορισμένα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας, τα οποία προσθέτουν πολυτέλεια και σπορτίφ χαρακτήρα. Όσον αφορά στην ποιότητα, το πάνω τμήμα του ταμπλό και των επενδύσεων των θυρών αποτελείται από αφρώδες και ευχάριστο στην υφή πλαστικό ενώ τα υπόλοιπα μέρη, καλύπτονται από το ίδιο πλαστικό με τον προκάτοχο του.

Χώροι:
Σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων, το νέο μικρομεσαίο γερμανικό αυτοκίνητο δεν έδειξε να παρουσιάζει διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο, αφού το μεταξόνιο και το ύψος παρέμειναν ίδια. Στο εμπρός τμήμα της καμπίνας ο οδηγός και ο συνεπιβάτης θα νιώσουν άνετα, ενώ και πίσω 2 ενήλικοι φιλοξενούμενοι θα μετακινηθούν χωρίς πρόβλημα. Ένας τρίτος ίσως κάνει παραχωρήσεις με τον αέρα για τα πόδια του, λόγω του ψηλού κεντρικού τούνελ. Ακόμα για τις αποσκευές ο αντίστοιχος χώρος με το επίπεδο δάπεδο και τα κάθετα πλευρικά τοιχώματα παρέμεινε στα 350 λτ., ενώ το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας διευκολύνει στη φορτοεκφόρτωση των αποσκευών. Επίσης, την πρακτικότητα ενισχύουν οι διάφορες θήκες που υπάρχουν, όπως είναι στη βάση της κονσόλας, στις πόρτες και ανάμεσα από τα καθίσματα.

Μηχανή:
Στην Ελλάδα, οι κινητήρες που θα προσφέρονται είναι αυτός των 1,4 λτ. με 80 ίππους και οι TSI των 1,4 λτ. με 122 και 160 ίππους, ενώ όσον αφορά στον 1,6 των 102 ίππων, το πιο πιθανό είναι να μη το δούμε στη χώρα μας. Επίσης αμφότερες οι εκδόσεις TSI των 1,4 λτ. θα εφοδιάζονται και με το 7 σχέσεων αυτόματο – σειριακό κιβώτιο DSG, το οποίο ταιριάζει ιδανικά και με τα δύο μοτέρ και διακρίνεται για τις γρήγορες και ομαλές εναλλαγές των ταχυτήτων.

Παθητική ασφάλεια:
Η προστασία που προσφέρει στους επιβάτες του το νέο Golf σε περίπτωση ατυχήματος είναι καλύτερη, χάρη στις επιμέρους βελτιώσεις που έχουν γίνει. Το πιο βασικό νέο στοιχείο αποτελεί η προσθήκη και αερόσακου για τα γόνατα του οδηγού, ενώ επιπλέον αφορούν στα εμπρός ενεργά προσκέφαλα και στους βομβητές των ζωνών στο πίσω κάθισμα. Στην βασική έκδοση πάντως θα περιλαμβάνει 7 στάνταρ αερόσακους

Τεχνολογία:
Το καινούριο Golf μπορεί να εφοδιαστεί και με το ACC (Automatic Distance Control), το οποίο μέσω αισθητήρων που υπάρχουν στο παρμπρίζ πίσω από τον εσωτερικό καθρέφτη αυξομειώνει αυτομάτως την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει να το ενεργοποιήσει μεταξύ ταχυτήτων από 30 έως 210 χλμ./ώρα. Επιπλέον στο νέο Golf είναι διαθέσιμο (προαιρετικά) επίσης για πρώτη φορά και με την υποβοήθηση παρκαρίσματος (Park Assist). Με την επιλογή του μέσω μπουτόν που υπάρχει στην κεντρική κονσόλα, το αυτοκίνητο παρκάρει με την όπισθεν από μόνο του και το τιμόνι περιστρέφεται με αυτόματο τρόπο, ενώ ο οδηγός το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να χειρίζεται τα πεντάλ. Το νέο στοιχείο που συναντάται αφορά στην προσθήκη (προαιρετικά) της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης (Dynamic Chassis Control – DCC), με την οποία εφοδιάστηκε για πρώτη φορά το Passat CC. Έτσι, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει τη σκληρότητα της ανάρτησης -μέσω του μπουτόν που υπάρχει στη βάση της κεντρικής κονσόλας- σε δύο επίπεδα, στο Comfort και στο Sport. Στην βασικη του εκδοση περιμενουμε πολλα καλουδια όπως ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες και κλιματισμο.
> Ksidias Yiannis < > uzuburu-buru.blogspot.com <
***Try to live your edreams, to rule your fears...***

3 Comments »

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Λίστα ιστολογίων

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes. Sponsored by iBlogtoBlog.