5

Tρίτο μάτι

Ευχαριστούμε πολύ το αθλητικό blog "Το Τριτο Μάτι" για την πρόσκληση να συμβάλλομε και εμείς στο συγκεκριμένο blog.

Δεχόμαστε με χάρα την πρόσκληση (πριν την ανακαλέσουν) και από δω και στο εξής πολλά απο τα post μας με αθλητικό περιεχόμενο θα δημοσιεύονται και στο τρίτο μάτι.

Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε προσωπικά τον Λεχαιονάριο οποίος είναι το πρώτο ανθρώπινο ον το οποίο έστειλε οικειοθέλως e-mail στην καταραμένη διεύθυνση uzuburu.buru@gmail.com και να τον ενημερώσουμε πως έχει κερδίσει ένα καφάσι μπίρες, το οποίο μπορεί να παραλάβει σήμερα 30/6/2008 στο θέατρο Μελίνα Μερκούρη στη συναυλία του ΣΩΚΡΑΤΗ ΜΑΛΑΜΑ (όλε! όλε! όλε!) για το φεστβάλ του Δήμου Βύρωνα (δεν είναι Κύπριος) .

Υ.Γ.: Γιατί δεν ψηφήζετε στην ψηφοφορία ρε μαλακισμένα?ε????



8

Ψηφοφορία:"Πού θα πάτε διακοπές ;"

Ένα από τα πιο γοητευτικά πράγματα είναι οι παρέες Ελλήνων που κάθονται πάνω από ένα χάρτη ,εκεί γύρω στις αρχές Ιούνη,και ψάχνουν να βρουν τον προορισμό των διακοπών τους.Η διαδικασία αυτή είναι μια από τις ωραιότερες του καλοκαιριού,αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση και να μην μας σπάνε τα νεύρα οι ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων δωματίων με τις παράλογες απαιτήσεις τους.



Μετά την τεράστια επιτυχία που είχε η προηγούμενη ψηφοφορία μας (έχουμε χιούμορ τελικά),η οποία ανέδειξε τον μυθικό Αλέφαντο ως καταλληλότερο για προπονητή του ΠΑΟ,ξεκινήσαμε από χθες νέα ψηφοφορία.

Επειδή η πιο στάνταρ ερώτηση που κάνουν όλοι το καλοκαίρι είναι το «Πού θα πας διακοπές»,είπαμε να κάνουμε κι εμείς ανάλογη ψηφοφορία.



Έχουμε βάλει τις νησιωτικές περιοχές στις μεγάλες ομάδες στις οποίες χωρίζονται (Κυκλάδες,Επτάνησα κτλ).Θέλουμε να μαθαίνουμε νέα μέρη που αξίζει να επισκεφτούμε και δεν είναι πολύ γνωστά.Γι’αυτό αν κάνετε τον κόπο να ψηφίσετε,επειδή το να ψηφίσετε πχ Κυκλάδες ή Δωδεκάνησα δεν μας λέει και πολλά,κάντε ένα σχολιάκι σε αυτό εδώ το θέμα και πείτε μας σε ποιο νησί θα πάτε συγκεκριμένα.



Όσοι από εσάς πάτε Σποράδες (Σκιάθο,Σκόπελο κτλ) και θέλετε να ψηφίσετε,επιλέξτε το «Νησιά Βορείου Αιγαίου».Δυστυχώς μας έχει ξεφύγει η Εύβοια.Όσοι θέλετε να την επιλέξετε ψηφίστε Ηπειρωτική Ελλάδα ή Νησιά Β.Αιγαίου και κάντε και ένα σχόλιο εδώ για να καταλάβουμε ότι θα πάτε Εύβοια.

Ακολουθούν χάρτες και φωτό για να μπαίνουμε στο κλίμα:


ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Νάξος,Άνδρος,Πάρος,Τήνος,Μήλος,Κέα,Αμοργός,Ίος,Κύθνος,

Μύκονος,Σύρος,Σαντορίνη,Σέριφος,Σίφνος,Σίκινος,Ανάφη,

Κίμωλος,Αντίπαρος,Φολέγανδρος,Ηρακλειά,,Δονούσα,Θηρασία,

Σχοινούσα, Κουφονήσια,Δήλος κ.ά. μικρότερα


























ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ

Ρόδος,Κως,Κάλυμνος,Κάρπαθος,Λέρος,Σύμη,Πάτμος,Αστυπάλαια,

Νίσυρος,Κάσος,Τήλος,Λειψοί,Χάλκη,Καστελόριζο,Αγαθονήσι






















ΕΠΤΑΝΗΣΑ

Κέρκυρα,Κεφαλλονιά,Παξοί,Λευκάδα,Ιθάκη,Ζάκυνθος,Κύθηρα





2

30ο River Party στο Νεστόριο Καστοριάς

Άργησε λίγο αλλά έφτασε…

Ξεκινάει την Τέταρτη 30 Ιουλίου και θα διαρκέσει μέχρι και την Κυριακή 3 Αυγούστου.

Φέτος το River Party γιορτάζει τα 30 του χρόνια και θα του δώσει να καταλάβει. Το highlight του φετινού φεστιβάλ προβλέπεται να είναι το Σάββατο 2 Αυγούστου. Για τη συγκεκριμένη ημερομηνία έχει οργανωθεί μεγάλη (6ωρη) συναυλία με μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού όπως : Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Σάκης Μπουλάς, Γιάννης Ζουγανέλης, Βασίλης Καζούλης, Χρήστος Θηβαίος, Δημήτρης Σταρόβας. Επίσης τη συγκεκριμένη μέρα εμφανίζονται στο Green stage οι Ρόδες.

Ενδεικτικά κάποιοι από τους καλλιτέχνες που θα εμφανιστούν: Χάρις Αλεξίου, Μπάμπης Στόκας, Ανδριάννα Μπάμπαλη, Stavento, Matisse, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Σάκης Μπουλάς, Γιάννης Ζουγανέλης, Βασίλης Καζούλης, Χρήστος Θηβαίος, Δημήτρης Σταρόβας, Onirama, Κώστας Τουρνάς, Γιάννης Πάριος, Χάρης Βαρθακούρης, Ζάκ Στεφάνου, Ρόδες, Δήμος Αναστασιάδης, Anorimoi, DeNiro, Boban I Marko Markovic Orchestra,Karandila Gypsy Brass Orchestra

Για τα παράλληλα events και Djs που θα παίξουν στο Tequila δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα κάτι. Αναμένουμε και όταν μάθουμε κάτι νεότερο θα το αναφέρουμε.

Τιμές εισιτηρίων:
10€ (Τετάρτη, Πέμπτη)
15€ (Παρασκευή, Σάββατο)
18€ (Κυριακή)
40€ (5ήμερο)
45€ (5ήμερο, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος κατασκήνωσης)

Η uzuburu-buru team κατά πάσα πιθανότητα θα παραβρεθεί σύσσωμη στο River party (ειδικά το Σαββάτο)οπότε ενημερώστε αν έχετε σκοπό να πάτε, να βρεθούμε από κοντά να πιούμε καμιά μπύρα και να τα πούμε.

External Links

http://www.riverparty.org

http://www.myspace.com/riverpartyfestival



2


10

ΕΦ'ΑΠΑΞ, ΛΑΦΚΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ

O Ότο Ρεχάγκελ (γερμανικά: Otto Rehhagel) γεννήθηκε στις 9 Αυγούστου 1938 στην πόλη Έσσεν (Essen) της Γερμανίας. Είναι προπονητής και πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. To '38 ... δεν είναι λάθος. Είναι μαζί με τον Luis Aragones οι γηραιότεροι προπονητές του euro 2008. Ο δεύτερος σταματάει την προπονητική μετά το euro, ο δικός μας.... το χαβά του.

Ο άνθρωπος έχει αποδείξει και με το παραπάνω πως εδώ και 4 χρόνια δεν έχει καμία φιλοδοξία. Αν είχε θα είχε αποδεχτεί την πρόταση της Εθνικής Γερμανίας το 2004 και θα είχε φύγει άρχοντας, θα του είχαμε κάνει άγαλμα στο Σύνταγμα , ένα γήπεδο με το όνομα του και μη σου πω ότι μέχρι και επίτιμο πρόεδρο της δημοκρατίας θα τον είχαμε κάνει και θα ήμασταν εμείς καλά και αυτός θα πήγαινε κάπου αλλού να βιάσει αυτό το άθλημα. Γιατί όποιος μου πει πως αυτό το πράγμα που προσπαθεί να κάνει η Εθνική Ελλάδος έχει καμία σχέση με το ποδόσφαιρο είναι ξάδερφος του Γκαγκάτση..


Το γηπεδο
Otto Rehhagel!!!


Δεν διαφωνώ πως η Ελλάδα έχει παίξει κατά διαστήματα από ανεκτό ως και καλό ποδόσφαιρο αλλά αυτό για μένα δείχνει πως υπάρχουν παίχτες με ταλέντο και πως αυτή η ομάδα αν προσπαθήσει και στηθεί με τον σωστό τρόπο (νοοτροπία) μπορεί να παίξει καλό ποδόσφαιρο. Δεν υποστηρίζω πως έτσι θα ξαναπάρουμε το "γαμημένο" αλλά πως με αυτόν τον τρόπο ακόμα και στις ήττες δεν θα μπορεί κανείς να πει ότι καταστρέφουμε το παιχνίδι και ότι δεν μας ενδιαφέρει να παίξουμε μπάλα.

Δηλαδή για να το κάνω πιο λιανά προτιμώ να έχουμε μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό του Κυράστα, ο οποίος σε όποιο γήπεδο και αν έπαιζε όλοι παραδέχονταν πως ήταν η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος, παρά να έχω μια σαν αυτή του Ρεχάγκελ, του Σουμ ή του Μαρκαριάν παλιότερα, και τώρα που είπα Μαρκαριάν τότε γιατί όλοι (και εγώ μαζί) έκραζαν τον συμπαθέστατο κατά τα άλλα Σέρχιο "μαλάκα, μαλάκα, μαλάκα… γκαμίσω εγκώ" Μαρκαριάν για το "τσούκου-τσούκου ball" και για τον Όττο δεν μιλάει κανείς? Ε fubu?

Η αντίληψή μου για το ποδόσφαιρο είναι, προφανώς, εντελώς διαφορετική από αυτήν του κυρίου Ρεχάγκελ. Αν έχω καταλάβει καλά για αυτόν το catenaccio το πιο επιθετικό σύστημα που έχει εφαρμόσει. Νομίζω πως το ποδόσφαιρο είναι άθλημα, παιχνίδι και ένα από τα θεάματα που ο κόσμος πληρώνει χρήματα για να παρακολουθήσει, δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος ουδέτερος φίλαθλος που να συμπαθεί αυτό το κατασκεύασμα που ονομάζουμε Εθνική Ελλάδος. Προσωπικά θα ήθελα να δω μια που ομάδα που να προσπαθεί να δημιουργήσει, να παίξει όμορφα και αν νικάει κιόλας τόσο το καλύτερο αν όχι τουλάχιστον θα έχει προσπαθήσει. Δεν νομίζω ότι η εθνική μας έκανε ποτέ συστηματικά πρωταθλητισμό ούτε ότι ήμασταν ή θα γίνουμε κάποτε Βραζιλία.

Έχω και μερικές απορίες σχετικά με το ζήτημα της Εθνικής: Πως γίνεται κάποιοι άνθρωποι να μην χάνουν ποτέ την θέση τους στην Εθνική ανεξάρτητα από το πως παίζουν στις ομάδες τους (αν έχουν, γιατί έχουμε δει και παίχτες που δεν παίζουν σε καμία ομάδα ακόμα και για 6 μήνες αλλά στην Εθνική είναι βασικοί, βλέπε Καψής Μπασινάς ) ? Είναι σωστή τακτική να παίρνει ένας παίχτης τη φανέλα σπίτι του? Στην Εθνική δεν υποτίθεται πως πρέπει να παίζουν οι καλύτεροι Έλληνες ποδοσφαιριστές? Γιατί δεν έπαιξε ποτέ ο Στολτίδης και πολλοί άλλοι? Ο Δελλας είναι Βασιλιάς στο σκάκι ( ένα βήμα σε κάθε γύρο)? Γιατί δεν υπάρχει άλλος δημιουργικός μέσος πλην του Καραγκούνη? Ο Νικοπολίδης άμα δεν βαρεθεί και φύγει μόνος του, θα παίζει μέχρι τη δευτέρα παρουσία? Πόσα χρόνια ακόμα πρέπει να αντέξω τον Χαριστέα? Είμαστε ρατσιστές με τους αριστεροπόδαρους? Δεν τους γουστάρουμε? πόσες φορές έχει κατεβάσει ενδεκάδα χωρίς ούτε έναν αριστεροπόδαρο? Γιατί δεν μας παρατάει ήσυχους? Εγώ λέω να πάρει το κυπελλάκι του και να την κάνει, να βρούμε κι εμείς την ησυχία μας και να ψάξουμε σιγά - σιγά να βρούμε την ποδοσφαιρική μας ταυτότητα και να βγούμε επιτέλους από τον ποδοσφαιρικό μεσαίωνα που βρισκόμαστε.

Δεν υποστήριξα ποτέ ότι είναι άχρηστος προπονητής και ούτε θέλω να υποβαθμίσω την προπονητική του καριέρα και τα επιτεύγματα του. Πρέπει να πω πως κατά την γνώμη μου είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος για την κατάκτηση του euro 2004 από τη Εθνική Ελλάδος. Μάλιστα έχω διαβάσει πως η Werder Bremen έχει αποδώσει πολύ ελκυστικό ποδόσφαιρο υπό τις οδηγίες του και έχει καταφέρει ένα εξίσου σημαντικό με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος επίτευγμα το όποιο είναι να κατακτήσει την Bundeslinga με την Kaiserslautern την χρονιά που μόλις την είχε ανεβάσει στην πρώτη κατηγόρια. Έχω σχηματίσει την άποψη μου για αυτόν από αυτά που έχω δει τα τελευταία 7 χρόνια που βρίσκεται στον πάγκο της Εθνικής Ελλάδος.

bye! bye! Herr Otto


Τέλος θέλω να τονίσω πως όλα τα παραπάνω είναι η προσωπική μου άποψη και τα υπόλοιπα μέλη αυτού του μπλογκ δεν έχουν καμιά σχέση και ούτε την συμμερίζονται. Και βέβαια είστε ελεύθεροι να διαφωνήσετε μαζί μου εννοείται.



ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΥΣ AUDIOSLAVE;


Θυμάμαι κάποια στιγμή έπεσε στα χέρια μου ένα τραγούδι ροκ. Δεν ήξερα τίποτα γι’αυτό, ούτε συγκρότημα, ούτε τίτλο…Μου άρεσε τόσο πολύ ο ήχος του όμως που το άκουγα όλη μέρα, κάθε μέρα!! Ρώταγα από ‘δω από εκεί δεν έβρισκα άκρη…Τελικά με λίγη προσπάθεια βρίσκω ένα τύπο και αφού το ακούει μου λέει:

-Αυτό είναι το Sound of a Gun των Audioslave..
-Audio τι?

Οι Audioslave ήταν ένα supergroup του hard rock που σχηματίστηκε στο Λος Άντζελες, στην Καλιφόρνια το 2001. Την μπάντα αποτελούσαν οι: Chris Cornell (πρώην frontman και κιθαρίστας των Soundgarden) και οι μουσικοί Tom Morello (lead guitar), Tim Commerford (μπάσο και φωνητικά) και Brad Wilk (ντράμς), όλοι πρώην μέλη των Rage Against the Machine. Οι κριτικοί περιέγραψαν αρχικά τους Audioslave ως μια συγχώνευση των Rage Against the Machine και των Soundgarden, αλλά μετά την κυκλοφορία του δεύτερου album τους, Out of Exile, επισήμαναν ότι είχαν καθιερώσει την δική τους ιδιαίτερη ταυτότητα.
Ο ιδιαίτερος ήχος της μπάντας αυτής δημιουργήθηκε με το «δέσιμο» του hard rock της δεκαετίας του ’70 με την grunge των 1990s. Επιπλέον, ο Μorello ενσωμάτωσε τα γνωστά, μη συμβατικά solos της κιθάρας του σε αυτό το «μίγμα». Όπως και οι Rage Against the Machine,οι Audioslave ήταν υπερήφανοι για το γεγονός ότι όλοι οι ήχοι στα album τους παρήχθησαν χρησιμοποιώντας μόνο κιθάρα, μπάσο, ντράμς και φωνητικά, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ κανένα sample!!
Η χημεία μεταξύ του Cornell και άλλων τριών ήταν αμέσως προφανής, ο Morello την περιέγραψε χαρακτηριστικά: "Περπάτησε στο μικρόφωνο και τραγούδησε το πρώτο μας τραγούδι και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Δεν ακουγόταν απλώς καλά... Ούτε υπέροχα… Ήταν απλά ανυπέρβλητο. Και... όταν υπάρχει μια αναντικατάστατη χημεία από την πρώτη στιγμή, δεν μπορείς να την αρνηθείς."
Η αρχική ιδέα για το όνομα του συγκροτήματος ήταν το "Civilian", αλλά το απέρριψαν όταν ανακάλυψαν τα μέλη ότι χρησιμοποιούταν ήδη. Έπειτα μετά από πρόταση του Cornell επιλέχθηκε το όνομα Audioslave. Αφότου αναγγέλθηκε το όνομα, προέκυψε ότι χρησιμοποιούταν ήδη από μια ερασιτεχνική μπάντα από το Λίβερπουλ. Οι δύο μπάντες έκαναν διακανονισμό, με τους Audioslave να πληρώνουν $30.000 σε μια διαπραγμάτευση που επέτρεψε σε κάθε μπάντα να χρησιμοποιεί το όνομα. Το όνομα χλευάστηκε από τους κριτικούς λόγω της "χωρίς έμπνευση" φύσης του, και θεωρήθηκε ως ένα από τα χειρότερα στη σύγχρονη μουσική ροκ, ή ακόμα και όλων των εποχών!!
Οι Audioslave κυκλοφόρησαν τρία επιτυχή album, (Audioslave, , Out of Exile, Revelations) έλαβαν τρεις υποψηφιότητες Grammy, πώλησαν περισσότερα από οκτώ εκατομμύριο album παγκοσμίως, και έγιναν η πρώτη αμερικανική rock μπάντα που εκτέλεσε μια υπαίθρια συναυλία στην Κούβα!
Το πρώτο τους album, Audioslave, κυκλοφόρησε στις 19 Νοεμβρίου 2002 και μπήκε στο #7 του Billboard 200 με πωλήσεις ύψους 162,000 αντιτύπων την πρώτη εβδομάδα. Έγινε χρυσό μέσα σε έναν μήνα από την κυκλοφορία του, και μέχρι το 2006 έγινε τρεις φορές πλατινένιος . Είναι το επιτυχέστερο album των Audioslave μέχρι σήμερα, πωλώντας περισσότερα από τρία εκατομμύρια κομμάτια στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνο.
Παρά την εμπορική επιτυχία του, το album Audioslave έλαβε τις μικτές κριτικές. Μερικοί κριτικοί παρουσίασαν την προσπάθεια του group: « χωρίς έμπνευση, και προβλέψιμη». Άλλοι εγκωμίαζαν την φωνή του Cornell, αλλά επέκριναν ουσιαστικά κάθε άλλη πτυχή του album, κρίνοντας τους στίχους ως "ασυναρτησίες ". Άλλοι κριτικοί, εντούτοις εγκωμίασαν το ύφος του supergroup που θύμιζε τη rock της δεκαετίας του '70 και τους σύγκριναν με τους Led Zeppelin και τους Black Sabbath, λέγοντας ότι πρόσθεσαν τους αναγκαίους ήχους και το ύφος για τη σύγχρονη mainstream rock. Από αυτό το album κυκλοφόρησαν δύο single το”Coshise” (με μια μοναδική εισαγωγή, χαρακτηριστική του Tom Morello, η οποία συγκρίθηκε με τον ήχο ενός ελικοπτέρου) και το “Like a Stone”, που είναι το πιο επιτυχημένο (#1 στο Billboard's Mainstream Rock Tracks και Modern Rock Tracks charts)
Κατά τη διάρκεια της περιόδου του πρώτου album, υπήρξε μια φήμη ότι o Cornell είχε μπει σε κλινική απεξάρτησης. Το επιβεβαίωσε αργότερα σε μια συνέντευξη για το Metal Hammer που δόθηκε μέσω τηλεφώνου της κλινικής. Ο Cornell εξήγησε ότι πέρασε από "μια φρικτή προσωπική κρίση" κατά τη διάρκεια της παραγωγής του πρώτου album, μένοντας στην αποτοξίνωση για δύο μήνες και χωρίζοντας από τη σύζυγό του. Ευχαρίστησε τους Morello, Commerford και Wilk για τη βοήθεια τους ώστε να αποδράσει από αυτή τη δύσκολη περίοδο. Οι φήμες έλεγαν πως είχε εξάρτηση στη ηρωίνη αλλά όταν ρωτήθηκε, απάντησε: "Έπαιρνα διάφορα πράγματα…. Δεν είμαι επιλεκτικός... Κυρίως για το αλκοόλ."

Το 2004, οι Audioslave ήταν μεταξύ των υποψηφίων για τα 46α Grammy Awards: το "Like a Stone" ήταν υποψήφιο για το "Best Hard Rock Performance" και το album Audioslave για το "Best Rock Album".Την χρονιά αυτή πραγματοποίησαν την πρώτη τους ευρωπαϊκή περιοδεία. Εκείνη την περίοδο ο Cornell εστίασε στην προσωπική του ζωή και αφότου οριστικοποιήθηκε το διαζύγιό του από την πρώτη του σύζυγο, παντρεύτηκε τη Vicky Karayiannis, μια πολιτική αρθρογράφο στη Γαλλία την οποία γνώρισε κατά τη διάρκεια αυτής της περιοδείας.

Το Out of Exile (εκτός εξορίας) κυκλοφόρησε διεθνώς στις 23 Μαΐου 2005 , και μια ημέρα αργότερα στις ΗΠΑ. Αμέσως σκαρφάλωσε στην κορυφή του Billboard 200 chart, το μόνο album των Audioslave που έφτασε σε αυτήν την θέση. Το album αυτό αντιμετωπίστηκε ευνοϊκότερα από το πρώτο των Audioslave. Οι κριτικοί εντυπωσιάστηκαν από τα ισχυρότερα φωνητικά του Cornell, πιθανώς αποτέλεσμα του ότι σταμάτησε το κάπνισμα και το ποτό, και επισήμαναν πως το Out Of Exile τους έδωσε μια ταυτότητα. Όπως ο Brad Wilk (ντράμερ) εξήγησε: "Το συγκρότημα Audioslave έχει φθάσει. Ο πρώτος δίσκος ήταν άνθρωποι από δύο διαφορετικές μπάντες με τη δική τους ξεχωριστή πορεία. Δεν το αισθάνομαι αυτό σ’ αυτόν το δίσκο.. ". Από αυτό το album κυκλοφόρησαν και 2 single: το "Be Yourself" και το "Your Time Has Come". Επιπλέον το τραγούδι "Doesn't Remind Me” ήταν υποψήφιο για το Best Hard Rock Performance στα Grammy Awards το 2006 .

Το album Revelations (Αποκαλύψεις) είναι το τρίτο και, με την αποχώρηση του τραγουδιστή Chris Cornell τον Φεβρουάριο του 2007, τελευταίο album από τους Audioslave. Το album κυκλοφόρησε στις 5 Σεπτεμβρίου 2006 στις ΗΠΑ, και μια ημέρα νωρίτερα στο Ην. Βασίλειο. Ο κιθαρίστας Tom Morello περιέγραψε τον ήχο έτσι: "Η γη, ο αέρας και η φωτιά συναντούν τους Led Zeppelin".
Η αγάπη, η ζωή και η απώλεια είναι τα θέματα στο νέο album. Ο πολιτικός ακτιβισμός αρχίζει επίσης να εμφανίζεται στη μουσική των Audioslave με τραγούδια όπως το Wide Awake, που έχει ως θέμα την καταστροφή από τον τυφώνα Κατρίνα Hurricane Katrina και τον George Bush. Επίσης τα τραγούδια "Wide Awake" and "Shape of Things to Come" ακούστηκαν στην ταινία Miami Vice. Μουσικά, το album είναι παρόμοιο με το προηγούμενο των Audioslave αλλά με μια στροφή στην soul και funk influences.Το Revelations μπήκε στο Billboard 200 στο #2 με 150,631 αντίτυπα. Τα singles του ήταν το Revelations και το Original Fire.
Δεδομένου ότι τα άλλα τρία μέλη ήταν πολυάσχολα με την επανένωση των Rage Against the Machine, ενώ ο Morello και ο Cornell είχαν κυκλοφορήσει ο καθένας τους solo album το 2007, οι Audioslave διαλύθηκαν επίσημα. Ο Cornell εξέδωσε μια δήλωση τον Φεβρουάριο του 2007 ότι άφηνε μόνιμα το συγκρότημα: «λόγω των άλυτων προσωπικών συγκρούσεων καθώς επίσης και των μουσικών διαφορών, αποχωρώ μόνιμα από τους Audioslave. Εύχομαι στα άλλα τρία μέλη του group κάθε επιτυχία στις μελλοντικές τους προσπάθειες».

Ενώ η μουσική των Rage Against the Machine ήταν πολιτικά επηρεασμένη, αρχικά οι Audioslave δεν ήταν λόγω του δισταγμού του Cornell. Παρόλο το δισταγμό αυτό ποτέ δεν απέρριψε την πιθανότητα να γράψει στίχους με πολιτικό περιεχόμενο. Είχε ήδη θίξει πολιτικά θέματα με το τραγούδι "Set It Off" (με τις αναταραχές στον ΠΟΕ το 1999), έπειτα έγραψε ένα αντι-πολεμικό τραγούδι, το "Sound of a Gun", και το "Wide Awake" στο Revelations, το πιο πολιτικά έντονο τραγούδι τους, ήταν ουσιαστικά μια επίθεση στην κυβέρνηση Bush που απέτυχε να δράσει και να αποτρέψει τις φοβερές επιπτώσεις από τον τυφώνα Κατρίνα.
Η μπάντα ήταν καθαρά κατά του Μπους και του πολέμου στο Ιράκ από την αρχή. Στις 17 Μαρτίου το 2003 ώρες μόνο μετά την ανακοίνωση του Μπους πως σχεδιάζει την εισβολή στο Ιράκ, η μπάντα έπαιξε ζωντανά ενώ πέρναγαν μηνύματα όπως «Πόσοι Ιρακινοί ανά γαλόνι;» και «Κάπου στο Τέξας, λείπει ο ηλίθιος του χωριού»(ιδιαίτερη πατρίδα του Μπους). Το βιντεοκλίπ του "Doesn't Remind Me" ασκεί επίσης κριτική στον πόλεμο του Ιράκ. Ο ντράμερ Wilk σε μια συνέντευξη αποκάλεσε τον Πρόεδρο της Αμερικής “γαμημένο καθίκι!!!”, κριτικάροντας τους λόγους που επικαλέστηκε η κυβέρνηση για τον πόλεμο στο Ιράκ. Στις 6 Μαΐου 2005 οι Audioslave έγιναν το πρώτο αμερικανικό συγκρότημα ροκ που πραγματοποίησε μια υπαίθρια συναυλία στην κομμουνιστική χώρα της Κούβας. Έπαιξαν μπροστά σε ένα κοινό 50 χιλιάδων στο Tribuna Antiimperialista José Martí (José Martí Anti-Imperialist Tribunal), που χτίστηκε το 2000 για τις μαζικές διαμαρτυρίες ενάντια στην κυβέρνηση των ΗΠΑ. Επίσης έλαβαν μέρος στα μεγάλα event του LIVE8, για την καταπολέμηση της μόλυνσης του περιβάλλοντος και τη διάσωση του πλανήτη.



Το δικό μου σχόλιο για την όλη ιστορία των Audioslave είναι πως αν δεν είχαν διαλυθεί τόσο νωρίς, με μόλις τρία album και λίγες περιοδείες, θα αποτελούσαν ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της rock της νεότερης εποχής...Ο περίεργος και εγωκεντρικός χαρακτήρας του Cornell, όπως και οικονομικά ζητήματα (όπως συνήθως συμβαίνει) απέτρεψαν την εξέλιξη αυτής της μπάντας ώστε να φτάσει ψηλά...

(Το αφιέρωμα ίσως να φαίνεται μεγάλο, υπάρχουν όμως τόσα πολλά που θα μπορούσα να γράψω ακόμα!! Όποιος ενδιαφέρεται και ακούει alternative και mainstream rock πιστεύω πως αξίζει να τους ακούσει.)

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Λίστα ιστολογίων

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes. Sponsored by iBlogtoBlog.